Trivselsundersøgelsen 2025
Hvis du har mulighed for at logge på kommunens intranet, kan der være yderligere oplysninger om undersøgelsen, som er særlige for den enkelte forvaltning.
Hvad skal undersøgelsen bruges til?
Trivselsundersøgelsen er en måling, der bl.a. undersøger, hvordan de ansatte oplever trivsel, motivation, samarbejde med kolleger og ledere, udviklingsmuligheder, fysisk og psykisk arbejdsmiljø samt om de oplever krænkende adfærd.
Hver enkelt arbejdsplads har efterfølgende et ansvar for at følge op på resultaterne, herunder at udarbejde handlingsplaner for, hvordan man kan styrke trivslen og forebygge mistrivsel.
Ligeledes skal alle dele af MED-organisationen med udgangspunkt i resultaterne fra deres organisationsområde drøfte, hvordan man kan styrke medarbejdertrivslen.
Målet er at bevare og styrke Københavns Kommune som en attraktiv og effektiv arbejdsplads.
Yderligere information om undersøgelsen
Du kan læse mere om råd og vejledning til hvordan man følger op på resultaterne af trivselsundersøgelsen og på APV på Arbejdsmiljø Københavns hjemmeside.